ACA NEOGEO THE KING OF FIGHTERS 2003
De game bevat hetzelfde drie-tegen-drie-gevechtssysteem als de vorige game in de serie, maar deze keer kunnen spelers het ""Multi Shift""-format gebruiken. Ook is er een nieuw personage, ASH genaamd, beschikbaar.