"THE SUPER SPY" is een actiegame die in 1990 door SNK is uitgebracht.
Mep, trap en gebruik wapens om terroristen aan te pakken, terwijl je je een weg baant door het gebouw om de gevangenen te redden. Je krijgt ervaringspunten als je vijanden verslaat. Die kun je op een RPG-achtige manier gebruiken om sterker te worden.