"ACT IT OUT is een fantastisch partyspel, geschikt voor grote groepen en voor bijna elke gelegenheid" - IGN.
Komt oom Bert steeds met dezelfde obscure verwijzingen en denkt je beste vriendin Giselle altijd veel te lang na over wat ze wil uitbeelden? Geen zorgen! ACT IT OUT XL zit tjokvol met meer dan 3000 van de beste zinnen om uit te beelden, zingen, tekenen of omschrijven. Films, liedjes, video games, al je favoriete categorieën komen aan bod.
ACT IT OUT XL kan op verschillende manieren gespeeld worden: speel samen in teams, laat iedereen voor zich spelen en meer. ACT IT OUT XL is gecreëerd door de experts in sociale spellen van Snap Finger Click en dus gegarandeerd superleuk voor spelers van alle vaardigheidsniveaus.