De oude goden zijn vergeten, ten onder gegaan in de rampen die de wereld versplinterden. Nu hangen er nog slechts delen van eilanden in de lucht. Deze mystieke wereld van eindeloze luchten, kleurrijke eilanden en eeuwenoude ruïnes dreigt in duisternis te vervallen. Als een van de laatste gedaantewisselaars word jij op pelgrimstocht gestuurd naar het land van de goden. Ontdek de geheimen die je helpen de werkelijkheid zelf te redden.