Ontmoet kleine en grote, behulpzame en onheilspellende wezens terwijl je onconventionele upgrades ontdekt en de geheimen van de bron ontrafelt. Dit is een unieke ervaring die je kan laten lachen van angst, verbazing of enthousiasme.