ANIMUS: Harbinger
Dit zijn de dagen voor Ire: Blood Memory, de dagen waarin het kwaad van Kerr de Breker zijn weg naar Cadmeia heeft gevonden. Jij, Forlorn - volgeling van de Resonant, en gevangen in tijd en ruimte - wordt opgeroepen door de schaduw van Koning Cadmus om een oordeel te vellen over degenen die het land hebben verraden. Alleen jij kunt deze plicht op je nemen, omdat je bent vergeten, en degenen die vergeten zijn, kunnen nooit sterven, omdat ze nooit geleefd hebben. Wees de hand van verlossing en genade voor de getroffenen. Je hebt niets dan je vertrouwde mes, bijl en hamer. Geef gehoor aan de oproep van deze gestorven soeverein.