AQUA KITTY UDX
AQUA KITTY UDX knalt naar de Nintendo Switch in deze verbeterde Ultra Edition inclusief een gloednieuwe epische Dreadnought-stand!
Jij en je team van melkdelvende kittens hebben watervrees overwonnen om onder de oceaanbodem te boren en enorme voorraden te winnen van wat natuurlijk gevormde volle melk lijkt te zijn.
Deze extra Dreadnought-stand neemt je mee door de Miauwentrog. Daar moet je door een enorm vijandelijk voertuig vliegen en het vernietigen en tegelijkertijd de gevangengenomen katjes bevrijden.