Een historisch singleplayer spel met elementen van avontuur en overleving.
Verken de droogste regio's, verzamel grondstoffen en ontdek aanwijzingen over het lot van de jonge Cícera, een meisje dat de droogte trotseert om de Braziliaanse binnenlanden van de 19e eeuw te verkennen en haar ouders weer te vinden.
Hongersnood en dorst kunnen erg wreed zijn in de binnenlanden tijdens de droogte. Vraag om hulp bij de ouderen van je dorp en los hun quests op om wat water en voedsel te krijgen.
De Braziliaanse binnenlanden zijn een speciale plek, met veel verhalen die daar alleen zouden kunnen gebeuren. Ga op avontuur om de verloren verzamelobjecten te zoeken en ontdek meer over de legendes van de binnenlanden.