Geniet van een meeslepend nieuw avontuur met de beelden en geluiden uit het 8-bits-tijdperk.
In de Nintendo Switch-versie kun je lokaal samenspelen met een tweede speler! Speel met je vrienden en versla de dodelijke monsters!