Abbie's Farm voor kinderen
Help Abbie bij het voeren van de dieren of bij het bakken van een lekkere taart.
Er zijn heel veel dieren op de boerderij die verzorgd willen worden. Het voer voor de dieren groeit in de tuin en het water kan Abbie uit de put scheppen.
Kinderen leren spelenderwijs welke dieren waarmee gevoerd moeten worden. Het is overigens niet erg wanneer dieren gedurende langere tijd niet gevoerd of van drinken worden voorzien. Alle dieren kunnen zich ook zelf redden.