Verken de afgrond!
Natuurlijke hulpbronnen zijn schaars en het voortbestaan van de mensheid staat op het spel. In een wanhopige zoektocht naar nieuwe energiebronnen creëert de ASAN een biomechanische robot met de naam Nep2no, die af kan dalen naar extreme dieptes om nieuwe energiebronnen te vinden. Na een zoektocht van vele jaren wordt er een nieuwe energiebron gevonden, die de codenaam Gaia krijgt.
Jouw missie is het verkennen van de dieptes om de Gaia-energiestenen te vinden. Hierbij moet je Nep2no besturen door de zwaartekracht te overwinnen en de omringende duisternis te verdrijven met een lichtbron die langzaam maar zeker uitdooft.