Take that! Alle zes de hoofdstukken uit de legendarische Ace Attorney-serie zijn nu samen verkrijgbaar in één speciale bundel. Ga de strijd aan met ervaren aanklagers in de verhitte rechtszaalgevechten van Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy en Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy.
Deze set bevat de avonturen van advocaat en hoofdrolspeler Phoenix Wright in alle veertien afleveringen uit de eerste drie genrebepalende games van de serie, een nieuw verhaal over juridische uitdagingen met advocaat Apollo Justice in veertien andere afleveringen, plus twee speciale afleveringen die eerder zijn uitgebracht als betaalde DLC.
Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy bevat ook een uitgebreide Art Library, een Orchestra Hall met meer dan 175 muzieknummers en een Animation Studio, waardoor het de Ace Attorney-collectie met de meeste content tot nu toe is.
Bepaalde content van de games in deze verzameling wordt weergegeven zoals deze oorspronkelijk werd uitgegeven om de games in hun oorspronkelijke staat te behouden.