Ace Attorney Investigations Collection
Ervaar beide Ace Attorney Investigation-games in één prachtige collectie! Stap in de schoenen van Miles Edgeworth, die fantastische openbaar aanklager uit de Ace Attorney-games!
Laat de rechtszaal achter je en loop met Edgeworth door de plaats delict, verzamel bewijsstukken en aanwijzingen, en praat met betrokkenen. Gebruik je gezonde verstand en wat je ontdekt om ingewikkelde, intrigerende zaken op te lossen met logica en deductie.