Ace Robot Combat
Bestuur de Machtigste Mecha: Neem de controle over de meest geavanceerde en indrukwekkende mecha die er is. Jouw missie is om hun potentieel te ontketenen en je moed op het slagveld te bewijzen.
Ga op Heroïsche Missies: Doe mee aan epische quests die zowel glorie als de belofte van zoete wraak bieden. Overval vijandelijke bases, vernietig oppositietroepen en leg hele vijandelijke bolwerken in puin. Jouw reis is geplaveid met wraak en moed.
Breid je Mech-portfolio uit: Beheer een steeds groter wordende lijst van mecha, elk met unieke vaardigheden en verwoestende vuurkracht. Bouw een geducht team van oorlogsmachines op dat angst zal aanjagen in de harten van je tegenstanders.
Smeed Allianties met A.I. Wingmen: Je bent niet alleen op deze gevaarlijke reis. Werk samen met zeer geavanceerde A.I. wingmen (in geselecteerde missies) die aan je zijde zullen vechten, ondersteuning, tactieken en kameraadschap bieden terwijl je overweldigende kansen trotseert.
Meester je Ambacht in Bootcamp: Voordat je je in de chaos van de strijd stort, volg je een Bootcamp om vertrouwd te raken met je gekozen mecha. Slijp je vaardigheden als piloot bij, leer de finesses van je robotische metgezel en bereid je voor op de uitdagingen die voor je liggen.
Arenauitdagingen: Scherp je wapen- en pilootvaardigheden aan door deel te nemen aan arena-gevechten. Test je kunnen tegen andere ervaren NPC-piloten en opkomende bedreigingen om ervoor te zorgen dat je altijd op je best bent.
In Ace Robot Combat is het slagveld jouw canvas en jouw mecha zijn de penselen waarmee je een pad van vernietiging, eer en glorie schildert. Bereid je voor om te piloteren, te veroveren en een onuitwisbare stempel achter te laten in de wereld van mecha-oorlogvoering. Jouw legende begint nu. Veel plezier!