Eindelijk kun je toegeven aan de behoefte die we allemaal delen om een zeedier te zijn. Ace of Seafood is een actiegame waarin je met een team van maximaal zes zeewezens de bodem van de oceaan kunt doorkruisen, terwijl je de strijd aangaat met andere levensvormen en je je team sterker maakt.
Vissen, krabben, inktvissen, haaien, zeehonden… en zelfs oorlogsschepen. In deze open wereld kun je de zee onbeperkt verkennen en kun je de vorm van verschillende wezens aannemen. Naarmate je meer gevechten wint, zul je sterkere levensvormen kunnen besturen.
Alle wezens in deze wereld schieten trouwens krachtige laserstralen die bijna alles kunnen vernietigen!