Action Games Bundle (5 in 1)
Hordes vijanden wachten je op, maar let goed op je omgeving want die is gevaarlijk en past zich aan naarmate je verder komt.
Upgrade jouw held om je eigen spelstijl op te bouwen en combineer verschillende personages om het perfecte team samen te stellen als je met vrienden speelt. Heb je een tank of een berserker nodig? Zorg daar dan voor!
De gameplay, chiptune-soundtrack en pixelart-graphics werden met zorg en nostalgische liefde voor de klassieke arcade-spellen gepolijst. Maar de actie is niet zoals je typische SHMUP-chaos. In Bridge Strike moet je nadenken terwijl je vliegt. Maak optimaal gebruik van de hi-tech hardware die in uw vliegtuig is geïnstalleerd om de bedreigingen te vernietigen terwijl u buiten hun radar blijft. Het zal niet alleen een simpele missie zijn: je zult het hoofd moeten bieden aan talloze vijanden en barre weersomstandigheden, terwijl je probeert niet tegen de wanden van de kloof te botsen!
Mech Rage is een top-down shooter die zich afspeelt in een sciencefiction-universum. Kruip in de huid van John, een nieuwe kapitein van een intergalactisch ruimteschip, Excalibur. Verdedig je schip en bemanning tegen een plotselinge buitenaardse aanval. Je enige wapen is een geavanceerde Combat Mech. Neem de controle over zijn bewapening, doorkruis meerdere gevarieerde niveaus en ontdoe de gangen van je schip van de buitenaardse plaag. Je lot hangt af van je gevechtsvaardigheden, reflexen en uithoudingsvermogen. Upgrade je mecha, verkrijg nieuwe wapens en gebruik ze om stand te houden tegen de steeds overweldigender wordende vijandelijke aanvallen. Ben je klaar voor de strijd?
Deze hardcore game speelt zich af in het boeiende Event Horizon-universum en geeft je de controle over een enorme ruimtevloot in oorlog met meer dan twaalf buitenaardse facties. Neem de beste beslissingen in twee cruciale fasen: strategisch bouwen en adrenaline-aangedreven gevechten.
Je zult je eigen weg naar de overwinning moeten volgen aan de hand van een grote verscheidenheid aan mogelijke items, functies en acties. Je moet ook reizen om op gigantische ruimtewormen te jagen, nuttige bakens te onderzoeken en wrakstukken te zoeken naar nieuwe activa.
Er komt geen einde aan het spel, hoe sterker je wordt, hoe sterker je vijanden zullen zijn. De oorlog duurt voor altijd - verdedig je station ten koste van alles!