Je moet de neuronen laden door de denkkracht te controleren. Hoe meer neuronen geladen worden, hoe gezonder het brein wordt ... en hoe gezonder het brein, hoe completer je het leven ervaart.
Het kan eenvoudig lijken, maar schijn bedriegt. Om de bewegingsrichting te kiezen, moet de denkkracht in rust zijn. Het is dus belangrijk om de obstakels op elk level correct te gebruiken.
Ons brein werkt grotendeels als een computer zonder chips. Neuronen zijn de belangrijkste componenten van het zenuwstelsel. Ze verzenden en ontvangen informatie via elektrische signalen van de gevoelsorganen, die de communicatie met het brein tot stand brengen.
Vergeet niet om je brein te laden! Dat is precies waar het om gaat in dit spel, terwijl je tegelijk de neuronen laadt in het echte leven!