Adventure Horror Bundle
Ontmoet Luzia, een sarcastische twaalfjarige met een speels gevoel voor humor. ‘My Big Sister’ is, als je gelooft wat ze zegt, een RPG-achtig adventure spel, dat niet over haar, maar over haar zus Sombria gaat.
My Big Sister is een spel over Luzia en Sombria, twee zussen die proberen thuis te komen na te zijn ontvoert door vreemden, en Luzia neemt de taak op zich om ervoor te zorgen dat ze allebei thuiskomen.
Door de verschillende hoofdstukken in het spel, gespeeld vanuit een top-down perspectief, kunnen spelers in My Big Sister verwachten puzzels te zullen oplossen en speciale voorwerpen te vinden als ze verder willen komen in het verhaal van het spel, maar let op dat je voldoende de tijd neemt. Met veel geheimen en meerdere einden heb je je taak goed voorbereid om ervoor te zorgen dat je een einde behaalt dat Luzia en Sombria verdienen.
Just Ignore Them is een Richt en Klik spel, dat draait om een jongen die Mark heet, en is verstrengeld in een onophoudelijke achtervolgen, om te ontsnappen aan de monsters die hem achterna zitten.
Na zijn vaders verdwijning begonnen de monsters te verschijnen, maar één nacht kan aanvoelen als een leven van pijn, lijden en afgrijzen voor een kind… en snel vooruit naar het heden is Mark inmiddels een volwassene, achtervolgd door een verstoord verleden.
Meer geschreven als een film dan één videogame, kunnen in deze 8-bit psychologische horror Mark’s acties vernietigende gevolgen hebben in de toekomst en het einde van dit verhaal beïnvloeden, dus maak wijze keuzes, aangezien Mark’s lot ervan afhangt.
Red Bow is een top-down, griezelige adventure game, die spelers de rol laat spelen van Roh, een jong meisje, dat in een bizarre nachtmerrie vast komt te zitten gevuld met enge monsters!
Roh bevindt zich gevangen in een vreemde donkere nachtmerrie wereld. Help haar te achterhalen welke rol zij speelt, door griezelige omgevingen te verkennen.
Deze game toont dood- en zelfmoordscènes, en is niet aanbevolen voor een jonger publiek, of voor degenen die gevoelig zijn voor het onderwerp.