AdventureQuest 8-Bit: Dungeons & Doomknights
Duik in het meeslepende verhaal van "AdventureQuest 8-Bit: Dungeons & Doomknights", waar je de minder bekende saga van een jonge held, Artix, onthult. Vers van zijn triomfen in de Paladin-proeven, keert Artix terug naar een schokkend tafereel: zijn dorp ligt in puin, verwoest door een leger van ondoden, en zijn inwoners zijn verdwenen. Hij zweert hen te redden en de DoomKnight die achter deze verwoesting zit te verslaan. Zul je je aansluiten bij Artix om de dreiging van de ondoden te overwinnen, of zul je de macht grijpen en ze zelf leiden?
Ga op een reis met "AdventureQuest 8-Bit: Dungeons & Doomknights" en bepaal het lot van Artix en zijn wereld in dit boeiende avontuur!