Aero The Acro-Bat 2
Nadat Aero de kwaadaardige plannen van Edgar Ektor heeft gedwarsboomd, besluit hij het horrormuseum van deze dwaas te onderzoeken.
Hier vindt hij een vreemde, zwevende goochelaarskist. Wanneer hij hierin kruipt, wordt hij plots naar een mysterieuze plek gebracht. Aero weet echter niet dat Edgar op het nippertje was gered door zijn hulpje Zero! Of dat hij Zero heeft gevraagd om plan B in werking te stellen... Maar wat houdt dit mysterieuze plan precies in?
Aero zit vast op een vreemde plek en moet zien te ontsnappen om ook Edgar Ektors nieuwe plannen tegen te houden!