In Aery - A Journey Beyond Time speel je de rol van een vliegend, goddelijk wezen dat de wereld en hun bewoners observeert terwijl ze groeien en evolueren.
Je kunt letterlijk door de geschiedenis en de verschillende stadia van menselijke ontwikkeling vliegen, een interessant verhaal door de tijd volgen en tegelijkertijd genieten van de snelheid van vliegen.
Dit verhaalgestuurde spel is geweldloos, zodat je kunt genieten van de intuïtieve en ontspannende gameplay in 12 verschillende stadia van de ontwikkeling van onze aarde.