Aery - A New Frontier
Je kunt zien hoe de mensheid langzaam evolueert, nieuwe planeten bewoont en de geheimen van de melkweg ontdekt.
Terwijl je door het verhaal vordert, zul je in staat zijn om de verschillende stadia te zien waarin de mensheid zich in elk stadium van hun evolutie heeft bevonden.
Het verhaal zelf vertelt over verschillende gebeurtenissen en mijlpalen die zijn bereikt, evenals over verschillende gebeurtenissen daartussenin.
Je kunt letterlijk door ruimte en tijd en verschillende stadia van menselijke ontwikkeling vliegen.
Volg een interessant verhaal door een wonderlijke, vredige Sci-Fi-wereld en geniet tegelijkertijd van de snelheid van het vliegen.
Deze verhaalgestuurde game is geweldloos, zodat je kunt genieten van de intuïtieve en ontspannende gameplay in 8 gigantische verschillende fasen die wachten om ontdekt te worden.