Aery - Calm Mind 2
Aery - Calm Mind 2 is een interactieve game-ervaring die is ontworpen om je geest en ziel te ontspannen. Je springt in de rol van een vogeltje, verkent prachtige landschappen en verzamelt magische kristallen die bepaalde landschappen markeren.