Aery - Peace of Mind 2
Dit is een interactieve game-ervaring die is ontworpen om je geest en ziel te ontspannen. Je kruipt in de rol van een vogeltje, verkent prachtige landschappen en verzamelt magische kristallen die bepaalde landschappen markeren.