Aery - The Lost Hero
In Aery - The Lost Hero speel je als een vogeltje en ga je op zoek naar een held die je dorp kan redden.
Tijdens je reis ontdek je onbekende, gigantische en prachtige omgevingen en kun je genieten van het gevoel van vliegen terwijl je een hele wereld verkent vol schoonheid en kleine geheimen.
In elk deel van de wereld moet je een bepaald aantal geheugenscherven vinden om het pad te onthouden dat naar je eindbestemming leidt en verder te gaan met het verhaal. Zodra je alle geheugenscherven hebt gevonden, ben je vrij om het volgende gebied te verkennen.