Aery - Vikings
Volg een interessante verhaallijn door een vredige en fantastische wereld om de Vikingen te redden van hun lot.
Deze verhaalgestuurde game is geweldloos, zodat je kunt genieten van de intuïtieve en ontspannende gameplay in 13 gigantische verschillende fasen die wachten om ontdekt te worden.