After Wave: Downfall
After Wave: Downfall is een arcade-shooter waarin de speler vecht tegen monsters, verschillende missies voltooit met een cool slagschip. Deathrix viel de wereld binnen en liet een mysterieuze meteoriet vrij die een grote overstroming veroorzaakte. Spelers kunnen hun schepen upgraden voor betere prestaties om de meest meedogenloze vijanden te bestrijden. In de Local Co-op-modus kan de speler samenwerken en met anderen op avontuur gaan.