Neem het commando over verschillende moderne straaljagers (F-16 Falcon, Eurofighter Typhoon, Dassault Rafale) en helikopters (Bell AH-1 Cobra, Eurocopter EC665 Tiger) in deze perfecte mix tussen een realistische vluchtsimulator en een op missies gebaseerd luchtgevechtsspel.
Je moet 16 originele missies voltooien in verschillende oorlogsgebieden om de titel 'Air Ace' te krijgen.
Air Aces beschikt over alle uitrusting van hedendaagse vliegtuigen en is dus ontworpen om de realiteit van moderne luchtgevechten zo dicht mogelijk te benaderen.
Air Aces maakt optimaal gebruik van de mogelijkheden van je toestel en laat je urenlang spelen dankzij de diepgang van het scenario.