Tussen alle vertrekkende en aankomende vluchten en de drommen passagiers is er zelden tijd voor een pauze. In Airport Simulator: Day & Night moet je alle ballen in de lucht zien te houden en ervoor zorgen dat alles op de luchthaven dag en nacht soepel verloopt.
Je taken variëren afhankelijk van het tijdstip en het weer. Als het bijvoorbeeld vriest, is het essentieel dat de vleugels ijsvrij worden gemaakt.
Doelgericht management, tevreden personeel en blije passagiers – bereik jij je doelen met hard werken en toewijding? In het begin zul je veel taken zelf uitvoeren. Na verloop van tijd kun je steeds meer delegeren naar je medewerkers. Maar nu is het tijd om de mouwen op te stropen, want in Airport Simulator: Day & Night is altijd iets te doen!
Intelligent AI- en personeelssysteem: Piloten, stewardessen, monteurs en grondpersoneel helpen je bij je taken. Een goede organisatie en overzicht zijn essentieel voor succes.
Gevarieerde missies: Taken zoals ijsvrij maken, vliegtuigen laden of lossen, tanken, transport en schoonmaak zijn slechts enkele van je uitgebreide activiteiten.
Realisme: Elke actie vereist een reactie. Schade aan voertuigen of zieke medewerkers – alles wordt gesimuleerd.