Akash: Path of the Five
Akash: Path of the Five is een visuele roman in de Japanse otome-stijl. Als speler ben je Aurora, een lid van een magisch ras van elementalen. Omdat ze het eerste elementaire meisje is dat het dorp sinds 200 jaar heeft gezien, zijn alle ogen gericht op haar snel naderende coming of age-ceremonie. Maar niet alles is wat het lijkt, en de spanningen tussen Akash en een nabijgelegen menselijke nederzetting dreigen uit te lopen op een totale oorlog. Ontwikkel een romantische relatie met één van haar vijf klasgenoten, vind je weg door het komende conflict, en plan de grootste ceremonie die Akash in meer dan twee eeuwen heeft gezien.