De met een BAFTA bekroonde studio die Monument Valley en Assemble with Care heeft gemaakt, komt nu met iets geheel anders!
Ga mee met Alba, die haar grootouders bezoekt op een zonnig eiland. Ze is helemaal klaar voor een ontspannen zomer vol ontdekkingen in de vrije natuur, samen met haar vriendin Ines. Maar als ze een dier in nood ziet, moet ze wel ingrijpen!
Dit is een waar mediterraans paradijs, als je al het afval negeert! Het hele eiland ligt klaar om ontdekt te worden, van de idyllische stranden tot het oude kasteel dat uitkijkt over het dorp. Samen met Ines en je opa, die een enorme vogelkenner is, kun je een beweging beginnen om het eiland te redden. En wie weet, misschien daarna zelfs de wereld.