Alchemic Dungeons DX
"Alchemic Dungeons DX is een nieuwe game in de serie. Deze uitgebreide versie bevat nieuwe personages, voorwerpen en dungeons; zelfs de achtergrondmuziek is verbeterd!
Dungeons worden willekeurig gegenereerd. Je acties hebben direct invloed op de gebeurtenissen en vijanden.
Er zijn vele personages en coole gebieden om te ontdekken. Bereid je voor op de uitdaging in Alchemic Dungeons DX!"