In Knight of Honor ben je Aldred, de machtigste zwaardvechter van de goddelijke vlam, die ontelbare obstakels en oorlogsbazen passeert om het koninkrijk van een groot kwaad te bevrijden.
Om vooruit te komen in de game moet je voorzichtig zijn. Elk monster moet op een andere manier worden aangepakt. Het aantal obstakels neemt in elk level toe, dus het is noodzakelijk dat je wat drankjes en upgrades koopt bij de handelaar.
Elk level bevat objecten om te vernietigen, onderdelen om te verzamelen en mensen om te redden. Als je een speler bent die van uitdagingen houdt, zul je veel plezier beleven aan deze 2D-avonturengame.