Je ontdekt een hoop verf en een stoffig oud boek op je zolder en voelt je onwillekeurig aangetrokken tot de vergeelde bladzijden en tekeningen die erin staan. Je pakt je kwasten erbij en vult de platen met kleur tot ze plotseling tot leven komen en bewegen! Is het een droom of is er magie in het spel?
Alive Paint is een digitaal kleurboek dat net zo eenvoudig als bevredigend is. Fijn, casual plezier voor spelers van alle leeftijden. Gebruik een palet van 20 verschillende kleuren om de zwart-witafbeeldingen in te kleuren en zie hoe de afbeeldingen tot leven komen en je artistieke prestaties kracht bij zetten. Geniet ervan dat het spel oneindig herspeelbaar is en kleur de afbeeldingen steeds weer anders in!