Bereid je voor op een reis als geen ander in Alluris. Kies hierin je eigen avonturenspel als een terughoudende held of schurk om de wereld te redden ... of red gewoon een kolonie beren van een aantal houthakkers. Hoe je ook speelt, je zult zeker weglopen met een paar gekke verhalen over je avontuur.