Almightree: The Last Dreamer
De wereld valt uiteen en jij bent de enige die het evenwicht kan herstellen. In de spannende 3D-puzzelgame Almightree: The Last Dreamer race je door een ineenstortende platformwereld om ervoor te zorgen dat de almachtige Almightree ontwaakt.