Gebruik je magische toverstaf in de grote, verbonden wereld Alwa, en red het land door puzzels op te lossen, tegen vijanden te vechten, en eindbazen te verslaan. Verken de omgeving en ontdek geheimen met je platformvaardigheden in deze uitdagende en charmante 8-bit avonturengame.
Alwa's Awakening is een game die dicht in de buurt van een authentieke 8-bit ervaring blijft met geweldige pixelart, een chiptune-soundtrack, en genoeg charme om het NES-tijdperk mee te herleven. De besturing is makkelijk te leren, maar moeilijk te beheersen, net als de games van vroeger!