Veel serveerplezier!
Amelia's Diner is een arcadespel voor restaurantsimulatie. Je bent eigenaar van een klein restaurant en verwelkomt hongerige gasten. Vervul hun bestellingen en maak ze blij met verschillende heerlijke maaltijden zoals hamburgers, sandwiches, donuts en frisdranken. Los verschillende niveaus op met toenemende moeilijkheidsgraad of ontgrendel de eindeloze schakelmodus. Verdien munten en versier je restaurant met verschillende vloertegels, planten en tabletsets.