Amelia’s Garden
Maak van dit lege dak je eigen groene hoekje in de stad. Lijm kleurrijke potten aan elkaar, plant verschillende zaden en deel je oogst met vrienden in Amelia's Garden!
Een grote tuin, compleet met een fonteintje, een tafel en bankjes. Dit mooie uitzicht en een heleboel gebroken bloempotten zijn nu helemaal van jou. Met een schoonmaakbeurt, een beetje lijm en veel geduld kan deze plek weer tot leven worden gewekt - ben je klaar om je eigen daktuin te beginnen?
Samen met Amelia ga je deze oude tuin in ere herstellen! Er zijn 20 kapotte potten om samen te stellen, elk met een unieke plant. Je kunt bieten, tomaten, aardbeien, basilicum en nog veel meer kruiden, groenten en fruit verwachten.
Verschillende mensen houden van verschillende planten - Amelia's vrienden zijn ook zo. Terwijl de planten groeien kun je ze uitdelen aan mensen en zo hartjes verdienen. Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren en antipathieën, dus zelfs als je niet van aardbeien houdt, weet ik zeker dat iemand anders ze graag wil hebben!