Amnesia: Collection
De collectie bestaat uit drie Amnesia-games: The Dark Descent, A Machine For Pigs en Justine. Ervaar de verschrikkingen die ten grondslag lagen aan de Let's Play-revolutie; laat je overrompelen door drie levensechte nachtmerries die je overal kippenvel zullen bezorgen.