Ancient Relics - Egypt
Ga op een buitengewone reis door de tijd in "Ancient Relics - Egypt", een meeslepend 3-op-een-rij avontuur dat zich afspeelt in de fascinerende wereld van het oude Egypte. Los uitdagende 3-op-een-rij puzzels op om kostbaar goud te verzamelen en een ooit bloeiend dorp in zijn oude glorie te herstellen. Ontdek onbetaalbare power-ups die verborgen liggen in de tombe van de farao, terwijl je dieper graaft in de oude geheimen. Wees strategisch en laat elke zet tellen om de duistere en eeuwenoude magie van de farao te overwinnen. Kun jij de puzzels overwinnen, het dorp redden en een einde maken aan de woede van de farao? Het lot van Egypte ligt in jouw handen.