Bereid je voor op een epische reis in Andromeda Survivors, een casual game met rogue-lite elementen die je vaardigheden en strategie zullen uitdagen! In een universum bedreigd door duizenden vijanden ben jij de laatste verdediger van Andromeda. Beveel je schip en vernietig eindeloze golven van vijanden terwijl je vaardigheden en krachtige upgrades verzamelt om de meest ongelooflijke en onoverwinnelijke builds te creëren!
In Andromeda Survivors is je strategie de limiet! Pas je vaardigheden en schepen aan en verbeter ze om de uitdagingen te overwinnen en een legende te worden in het Andromeda-universum. Ben je klaar om de invasie aan te pakken en de held te worden die Andromeda nodig heeft?