Het nieuwste antwoord op shmups. Een spel dat “compromisloos skeletachtig” is.
Uiteindelijk hebben ze de bron van alle zonde, het intellect, gedoofd en zijn ze overgegaan naar het engeldom.
De zon begint uit te dijen en een lange schemering valt nu over dit hemelse rijk.
Hoe dichter je je vijanden aanvalt, hoe meer HP herstellende en bommen opladende power-ups er verschijnen!