Angels with Scaly Wings
Na de ontdekking van een mysterieuze portal, ben jij geselecteerd alseen van de weinige mensen om naar de wereld van de draken te reizen.
Het is aan jou en de vrienden die je maakt om de samenzwering te ontrafelen die de nieuw ontdekte wereld bedreigt. Gaandeweg zul je misschien zelfs de liefde vinden.