Welkom bij Anglerfish. Uw afgelegen bar in het Molsgebergte. Hier ervaar je de ware survival horror van het daten, wat betekent dat je zult sterven. Meerdere keren. Vaak. Elke keer dat je sterft, moet je opnieuw beginnen, maar hier is de vangst - het spel verandert, gebaseerd op hoe en waar je stierf om je scherp te houden. Om de nacht door te komen, moet je de geheimen ontdekken die diep in de kern van de Anglerfish verborgen zijn door elk hoekje en gaatje te verkennen en de begraven mysteries op te lossen. Kun jij je wildste nacht ooit bij Anglerfish overleven?