Animal Golf - Battle Race
Rol door wild creatieve cursussen, vermijd gekke obstakels. Concurreer met vrienden in een race voor maximaal 4 spelers en wees de eerste in de hole die wint. Supereenvoudige bediening zorgt voor leuke en intuïtieve gameplay.