Animal Pals Bubble Pop
Help Kat knallen en knallen door levels vol plezier in dit bubbelschiet-puzzelspel! Combineer drie of meer bubbels en schiet je een weg door elke puzzel om je vrienden te redden! Verzamel power-ups om de bubbels te helpen schieten om je een weg te banen door elke uitdagende puzzel in dit GEWELDIGE bubbelschiet-avontuur! Eenvoudige en gemakkelijke bediening, richthulp en power-ups om u te helpen uw bellen uit te lijnen voor het perfecte schot en gemakkelijk bellen te schieten. Meer dan 100 levels vol plezier!