Animal Rivals: Up In The Air
Animal Rivals: Up In The Air is een racespel met belachelijke graphics. Met de game kun je racen in racebanen in de lucht duiken. Nodig je vrienden uit en kom samen in de verslavende kwadratische dierenwereld!
Meer dan 100 onderdelen beschikbaar om uw vliegtuig aan te passen. Elk onderdeel heeft zijn eigen statistieken, maar maak je geen zorgen, je kunt vliegen met je prachtige vliegtuig en statistieken uitschakelen.
Eliminatierace - de laatste speler op de baan wordt geëlimineerd terwijl een timer afloopt!
40 verschillende stadia die je zullen helpen om in de wereld van die schattige dieren te komen.