Animal Super Squad is een avonturengame waarbij je gebruik maakt van je omgeving. Als je favoriete dier raas je door een wereld vol gevaren en gekkigheden. Maak je eigen levels, deel ze met de community* of vergeet die onzin en speel gewoon met andermans dingen.