Animated Jigsaws: Beautiful Japanese Scenery
Animated Jigsaws: Beautiful Japanese Scenery bevat bewegende beelden van lente, zomer, herfst en winter, en omdat daarmee alle natuurlijke schoonheid van de vier seizoenen in Japan. Los puzzels op van beroemde plaatsen in Japan, zoals de Fujiberg, Kyoto, Tokio en de sneeuwaapjes die genieten van een bad in een warmwaterbron! De hectische oversteekplaats in het Shibuya-stadsdistrict van Tokio is ook inbegrepen.
Een gebruiksvriendelijke interface die bijvoorbeeld de rand- en middenstukken van elkaar scheidt, maakt het voltooien van de puzzels leuk en ontspannend.